sunnuntai 12. helmikuuta 2012

ei niin pahaa ettei jotain hyvääkin

Perjantaina heräsin aamulla ihan järkyttävään oloon ja kuumemittari kertoikin että lämpöä oli reilut 38 astetta. Aamulla kävin apteekissa ja kaupassa ja loppupäivän vietin sängyssä tv-sarjoja katsellen ja itsesäälissä velloen :D On ollut ihan kamalaa olla yksin näin monta päivää (torstaista eteenpäin), tuntuu että oon tulossa ihan mökkihöperöksi :D Ajattelen aina että oon niitä ihmisiä jotka viihtyy mainiosti yksinäisyydessä, mutta ilmeisesti mullakin on rajani.. Esimerkiks pe-la välisenä aikana en puhunut kertaakaan ääneen johonkin 30 tuntiin ja voin kertoa että kun pääsin vihdoin juttelemaan jonkun kanssa niin en olis malttanu olla hiljaa ollenkaan :D

Tässä mun viime päivien parhaat kaverit: teetä ja särkylääkkeitä. En Suomessa juo IKINÄ (kirjaimellisesti) teetä, mutta täällä oli pakko alottaa koska kurkku kaipas jotain lämmintä. Kuten näkyy, noi särkylääkkeet on 200mg ja oon napsinu niitä ku karkkia :D Nökötän tossa samalla paikalla nyt kolmatta päivää, oon muun muassa katsonu yhden kauden Skinsiä ja kymmenisen jaksoa Good Wifea. Kiitosta vaan Internetin keksijälle, ilman sitä olisin todennäkösesti menettäny järkeni :D Huomatkaa myös mun uusi ihana punainen viltti.

Aina kun oon kipeenä, myöskin mun henkinen hyvinvointi kärsii ja oon yleensä tosi masentunut ja allapäin (unohtamatta sitä itsesääliä), ja täällä kun oon ollut kipeänä niin se on ollut oikein erityisen rankkaa. Yksin vieraassa maassa ja jään paitsi kaikesta hauskasta ja niin edelleen :( Se kuitenkin vähän lohduttaa etten todellakaan oo ainoa joka on kipeenä, varmaan puolet meidän porukasta on flunssan kourissa. Nyt on onneks jo paljon parempi olo ja huomenna aionkin palata normaaliin arkeen, ollaan nimittäin menossa luistelemaan! Jee!

Aseet flunssaa vastaan eli lääkkeitä, teetä, keittoja ja nuudelia :D (Missä on kaikki hedelmät??) Kerroin mun parille kaverille täällä että syön ibuprofeiinia, ja ne oli ihan järkyttyneitä koska sehän on MYRKKYÄ. En oo koskaan aikasemmin kuullu moista, Suomessahan kaikki syö esim Buranaa? Kaverit käski mua googlaamaan ibuprofeiinin mutta sanoin että I'm not gonna do that, I'm happy with my ibuprofein :D

Luistelun lisäks mulla on myös muita kivoja suunnitelmia tulevaisuuden varalle :) Ens viikolla on ohjelmassa zumba (!), kuntosali (miks oon näin innostunut urheilusta..), illallisjuhlat Sannen ja meidän buddyn Floran kanssa, Ikea-visiitti ja ihan perus vaihtarinarkea joka on jo itsessään hauskaa.

Lisäksi vähän kauempana tulevaisuudessa on muutamia supermahtavia reissuja tulossa: maaliskuussa meillä on viikon kevätloma ja lähdetään tyttöporukalla (minä, Sanne, Erika & Anna-Lena) Madridiin! En malta oottaa! :) Huhtikuussa sitten lähdetään koulun järkkäämälle ekskursiolle Pohjois- ja Itä-Unkariin, siitä tulee varmasti myös unohtumaton retki :) Kahden viikon kuluttua olis luvassa visiitti Zagrebiin, mutta taidan jättää sen väliin seuraavista syistä: 1) se on vaan yhden yön matka mutta maksaa silti melkein 100e 2) sinne mennään bussilla, eli suurin osa ajasta kuluu bussissa istuessa 3) Zagreb???

Madrid! (kuva)

Paljon hauskoja asioita siis luvassa :) odotan myös innolla sitä että tänne tulee kylään perhe/kavereita, niin pääsen näyttämään paikkoja! Vaikka kuinka yritän kuvailla asioita ja otan valokuvia, niin ei tätä kaikkea voi ymmärtää ennen ku itse näkee millasta elämää mä täällä oikein elelen :) 



ps. vihaan mun tietokonetta, tää sammuilee jatkuvasti itsekseen ja muutenkin jumittaa. Se tosin pitää tän puolustukseks sanoa että vaikka toissapäivänä kaadoin lasillisen vettä näppäimistölle niin kone silti käynnisty ihan normaalisti :D hups

3 kommenttia:

  1. ZAGREB!!!!! hullu, kroatia on ihana!!! MENE :D
    -jenita

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahaha kyl mä taidan skipata täl kertaa :D

      Poista
  2. Muistitko vielä lihapullia tehdessäsi, erään "pappan" maailman parhaat lihapullat.
    On Sinulla varmaan mielenkiintoista, elellä siellä sukulaiskansan "kylttyyrissä".
    Kävin toisen kerran polvileikkauksessa, nyt laitettiin vasempaan jalkaan
    tekonivel, joten pojasta polvi paranee, ns, nyt toivutaan kivuliaasti ja
    opetellaan taas kävelemään. Mummi odottaa innolla, että pappan polvet tulee tanssittavaan kuntoon, kuten tiedät, mumi on kova tanssimaan.

    Kivat jatkot sinulle, odotellaan blokikuulumisia jatkossakin: t; Reino pappa

    VastaaPoista