torstai 16. helmikuuta 2012

kuulumisia lyhyesti

Viime päivinä olen..

..turhautunut hajonneeseen boileriin: lämmitys ja kuuma vesi oli poikki 2 päivää, tosi kiva. Tänään vihdoin kaks korjausmiestä tuli paikalle (kello 21.30 :D) ja korjasivat mitä ikinä sitten korjasivatkin ja nyt kaikki toimii taas. Oli kyllä kamalat pari päivää kun ei päässyt suihkuun ja koko kämppä oli ku jääkaappi :D

..juhlinut ystävänpäivää Unkarin ESN-organisaation järkkäämissä bileissä. Täytyy kyllä sanoa että oli aika laimeet kekkerit :( Mutta, törmäsin siellä pariin tuttuun suomalaiseen ja sovittiin että lähiaikoina järkätään suomalaisiltamat! Jihuu :)

..skypettänyt Millan kanssa 
Ei ehkä se onnistunein kuva, mutta oli pakko ikuistaa hetki kun näin taas hänen kauniit kasvonsa piiiitkästa aikaa :D Tein eilen työpöydän taustakuvaks tollasen kollaasin jossa on kuvia musta & kavereista ja tietenkin siitä kaikkein parhaasta ystävästä eli mun rakkaasta koirasta :)


..opiskellut unkaria mutta eihän siitä mitään tule. Oon aikasemmin koulussa lukenu myös venäjää ja ei unkari nyt ihan yhtä vaikeeta oo, mut kyllä tästäkin kielestä löytyy muutama hankala sana :D

..yskinyt keuhkoni pihalle päivin öin.

..suunnitellut ens viikkoa jolloin ystäväni Mia tulee kylään! Oltiin keväällä yhdessä Ateenassa ja oli ihan sikahauskaa ja muutenkin meidän yhteiset hetket on aina kertakaikkiaan hulvattomia, joten ens viikostakin pitäs tulla "ihan kiva" :D 


Tein meille tälläsen suunnitelman ens viikoks, lupasin Mialle et pidän tän yllätyksenä mutta mun on nyt kuitenkin pakko vähän raottaa tota aikataulua parin päivän kohdalta :D
..yrittänyt ottaa selvää mitä täällä oikeen tapahtuu. Mun kaverit julkasee Facebookissa kuvia mielenosoituksista täällä Budapestissä, mutta en löydä mistään (esim Hesarin sivuilta) infoa että mitä oikeen on meneillään?! Please valaiskaa minua!

..taistellut koulukurssien kanssa. Osallistuin Quality Management -kurssille joka oli aivan joistain toisista sfääreistä, en oo ikinä elämässäni ollu yhtä pihalla koulutunnilla ku tuolla kurssilla :D se oli jotain ihan käsittämätöntä, en kirjaimellisesti ymmärtänyt mitään. Lisäks tohon liittyy sellanen pieni kömmähdys että luulin kyseessä olevan hyvän johtamistaidon kurssi, mutta todellisuudessa se olikin laaduntarkkailua erilaisissa prosesseissa. Juuh. Että en aio todellakaan mennä sinne takaisin, joten piti etsiä uusi kurssi joka sopii mun a) lukujärjestykseen b) opintoihin :D mutta nyt kaikki on onneks taas järjestyksessä, huh!

..nauranut tälle kuvalle:

6 kommenttia:

  1. AHAHAHHAHA ihastuttava kuva minusta!!

    VastaaPoista
  2. Aivan ihastuttava postaus jälleen kerran! ja ai että nauroin tolle kuvalle :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ai tolle mis on minä ja Milla.. :(

      Poista
    2. no ei vaan tolle how my family sees me kuvalle :D

      Poista
    3. joo tajusin, yritin vaa olla hauska (pieleen meni) ja oon joo itekki muutaman kerran naurahtanu tolle :D

      Poista