keskiviikko 8. helmikuuta 2012

kuvahaaste


Mulla on tosi tylsää tällä hetkellä ja tekee mieli kirjottaa blogia, mutta koska mulla ei oo oikeestaan mitään järkevää sanottavaa, niin ajattelin alottaa tälläsen kuvahaasteen :) tässä pitäis periaatteessa ottaa yks kuva per päivä koko helmikuun ajan, mutta teen tän mielummin muutamassa osassa. Kello on nyt täällä yksitoista illalla, joten nää kuvat on sellasia, jotka pystyin toteuttamaan täällä neljän seinän sisällä.


18. juoma
Coca Cola Zero, en oo löytäny Pepsi Maxia täältä! Noi oranssit paketit tossa pöydällä on lamppuja, joita en oo vieläkään saanu vaihdettua koska en vaan uskalla kiivetä tonne katonrajaan :( ootan että joku pahaa-aavistamaton kaveri tulee kylään ja laitan sen kiipeemään :D

27. jotain mitä söit
Tonnikalasalaatti + kermaviilikastike, oli muuten ihan sairaan pahaa. En tiedä johtuko se kermaviilistä vai tonnikalasta, mutta toi maistu ihan älyttömän suolaselle :/ (Ja mun lemppariohjelma Gossip Girl pyörimässä koneella!)


 12. kaappisi sisältö
Ylähyllyllä kosmetiikkaa (XZ:n Niiskuneiti-selvityssuihke on vaan paras), alemmilla hyllyillä vaatteita. Näyttääpä tyhjältä.


15. puhelin
Mun TODELLA kärsinyt ja kolhiintunut Nokia 5230, toi on 2,5 vuotta vanha mut en oikein käsitä miten se on joutunu tohon kuntoon. Oon jo pitkään halunnu eroon tosta, mut en usko että tälle reissulle olis kannattanu ottaa mukaan mitään superkallista iPhonea tms :D


20. käsiala
Satunnainen sivu mun kalenterista :)


09. etuovi
Siinäpä meidän eteinen ja etuovi, ei mitään ihmeellistä

23. kengät
Mun kengät näkyy nyt tässä samassa kuvassa vasemmalla, ne on niin likaset etten voinu ottaa lähikuvaa :D täällä on viimeset neljä päivää ollu järkyttävä loskakeli eli just sellanen sää mitä inhoon yli kaiken :/


29. jotain mitä kuuntelet
Oli melko hankalaa ottaa kuva tietokoneen näytöstä, mutta onnistuin jotenkin ja jos kuvasta ei saa selvää niin kyseessä on siis Train - Drive By :D mun lempibiisit vaihtelee suunnilleen joka toinen viikko, mutta tää kyseinen kappale on mun tämänhetkinen ehdoton suosikki! Tää pitää kuunnella ihan minimissään kymmenen kertaa päivässä :)


16. jotain uutta
No ostin taas laukun.


28. rahaa
Unkarin forintteja reilu viiden tuhannen edestä, eli euroissa about 17€. Aluks täällä tuns itsensä ihan miljonääriks kun kaupassa ruokaostokset makso muutaman tonnin, mut nopeesti siihen tottu! Tosin edelleen lähes aina lasken paljonko mikäkin on euroissa.


17. aika
Toin mun herätyskellon mukana Suomesta koska a) oon niin huono heräämään aamuisin, että kaks herätyskelloa ei todellakaan oo liiottelua ja b) mun puhelimen herätyskello on pettänyt mut niin monta kertaa etten ihan täysin luota siihen.

Semmosta, ens kerralla toivottavasti kirjottelen taas jotain vähän kiinnostavampaa! :D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti