sunnuntai 19. helmikuuta 2012

love the life i live

Ajattelin tulla taas kertomaan kuulumisia, vaikka en oikeestaan oo tehnyt mitään kummosempaa :) Torstaina olin Ystävänpäivä part 2 -juhlissa, jotka oli kurjat koska siellä oli vähän draamaa ja paikka oli surkea. No ei siitä sen enempää, mutta tiedänpä nyt paremmin että keistä ihmisistä kannattaa pysytellä vähän kauempana ja että Moulin Rouge -klubia pitää välttää (siellä on kallista ja haisee pahalle) :D Hauskin osa tossa illassa oli se kun oltiin Sannella ja Erikalla kolmestaan ja kuunneltiin monta tuntia vanhoja 90-luvun hittejä kuten Bäkkäreitä ja Spaissareita :D Mahtavaa musiikkia!

Victoria oli mun lemppari (Kuva)

Perjantaina olin Sannen kanssa illallisella meidän buddyn Floran luona. Sanne on kasvissyöjä ja mä taas en tosiaan oo mikään kasvisruoan ystävä, joten etukäteen vähän mietin että mitä teen jos se ruoka on ihan hirveetä :D Turhaan taas huolehdin ja olin ennakkoluulonen, koska ruoka oli tosi hyvää! Alkuruoaksi oli kermaista sienikeittoa, pääruokana perunoita, juustogratiinia, kukkakaalia (no se oli pahaa) ja täytettyä parsakaalia & jälkkäriks hedelmärahkaa, nam :) Istuskeltiin siellä neljä tuntia ja höpöteltiin kaikesta maan ja taivaan välillä, oli tosi kiva ilta kaikinpuolin!

(Kuva)


Viikon aikana oli kertynyt aika paljon univelkaa, joten pe-la välisenä yönä nukuin sitte reippaat 13 tuntia :D Heräsin siinä iltapäivällä ja käytiin Sannen kanssa ruokakaupassa. Illalla tein taas lihapullia ja siivoilin ja kahdeksan maissa Sanne, Erika ja Kristyna tuli meille. Hengailtiin meillä joku tunti, jonka jälkeen lähdettiin taas vaihteeksi juhlimaan :D mentiin ensin kavereiden kämpille ja sieltä Hájogýari-saarella olevalle Studio-klubille, joka oli päätähuimaava. Siellä oli kunnon karnevaalit käynnissä ja vaikka tultiin tosi myöhään (kello kahden jälkeen), niin ihmisiä oli niin paljon ettei mahtunut kääntymään :D välillä tuntuu ettei voi olla ees mahdollista että mulla on näin paljon hauskaa täällä, mut niin se vaan on!

Lara & Sanne. Täällä on juhlissa aina sama kuvio: ranskalaiset on omassa porukassaan, muunmaalaiset tytöt omassaan ja muunmaalaiset pojat omassaan :D


Club Studio, vähän eri meiningit ku Tikkurilan "yökerhoissa"..

Oon kyllä myös käynyt koulussa, ja siellä on edelleen ihan kivaa. Oon nyt saanut kaikki kurssit järjestykseen ja suurin osa niistä on myös lähtenyt käyntiin. Tiistaina mulla on unkarin sanakoe, jaiks :D Lisäks mulla on nyt jo tiedossa ainakin kolme presentaatiota/esitelmää jotka joudun pitämään.. Kaikki on onneks pareittain tai ryhmissä ettei tarvii yksin mennä. Joskus lukiossa kammosin esiintymistä niin paljon että olisin myyny vaikka toisen munuaiseni siitä hyvästä ettei tarvitse esiintyä, mutta Haaga-Heliassa oon pitäny niin paljon isoja ja pieniä esityksiä että niihin on jo tottunut. Ei esitelmöiminen vieläkään hauskaa ole, mutta pystyn sietämään sitä :D

Porvoossa 2010 pitämässä esitystä Finnairista

En oo taaskaan jaksanut ottaa valokuvia, oon mielummin vaan nauttinut elämästä. Mutta huomenna Mia tulee tänne ja aiotaan tehdä kaikenlaista kivaa ens viikolla joten eiköhän se kamerakin tuu olemaan mukana menoissa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti