keskiviikko 29. helmikuuta 2012

tattoo

Oon ainakin 18-vuotiaasta asti suunnitellu ottavani tatuoinnin, mutta en oo vaan saanu aikaseks. Viimesen puolen vuoden aikana idea on alkanu hahmottua ja päätin että otan sen täällä Unkarissa halvempien hintojen vuoksi ja siitä syystä että sitten mulla on ainakin yks koko elämän pysyvä muisto tästä vaihto-ajasta :) 

Eilen surffailin netissä ja löysin luotettavanoloisen tatuointiliikkeen joka sijaitsee kätevästi Westendissä. Tänään koulun jälkeen marssin paikan päälle tarkoituksena varata aika ehkä johonkin parin viikon päähän, mutta kun siellä kysyttiin että "Do you want to do it now" niin mitäpä muuta Yes Man voisi vastata kuin että KYLLÄ! :D Niin mä sitten huomasinkin istuvani tatuointituolissa hermot ihan riekaleina koska kaikki tapahtui niin nopeasti :D Mulla on melko korkea kipukynnys, mutta koska tää oli uudenlaista kipua mulle niin vähän pelotti siinä että mitä jos pyörryn..

Olin jo aiemmin näyttänyt millasen kuvan haluan ja tatuoija liimas ensin mallin mun selkään ja katoin peilistä että juu hyvältä näyttää. Sitten hän pisti koneen käyntiin ja mietin että tässä sitä mennään :D Iloiseksi yllätyksekseni tatuoiminen oikeestaan tuntu kivalta! Sellasta pientä raapimista selässä vaan. Kuva oli valmis jossain parissakymmenessä minuutissa ja olisin kyllä voinut istua siinä pidempäänkin. 

Tatuoijalta menin apteekkiin hakemaan vähän Bepanthenia ja sieltä kemikalioon ostamaan elmukelmua ja ihoteippiä, nimittäin tätä täytyy putsata 4h välein ja vaihtaa kelmu aina tietysti puhdistuksen yhteydessä. Huomisaamulla saan ottaa kelmun pois ja rasvaus jatkuu 2 viikkoa jona aikana en saa mennä solariumiin (no naamasta näkee etten muutenkaan siellä turhan usein ramppaa..), saunaan tai kylpyyn. Suihkut saa onneks ottaa ihan normaalisti :)

Ja tässä se nyt sitten on ja en vois olla tyytyväisempi!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti