torstai 15. maaliskuuta 2012

budasmus

Voin kertoa että elämä ilman nettiä alkaa tässä pikkuhiljaa ottaa päähän :D toisaalta samaan aikaan en oo yhtään yllättynyt että kukaan ei oo tullu vieläkään korjaamaan sitä, täällä asiat hoidetaan viiveellä jos niitä ylipäätänsä edes hoidetaan..

Mitäs mä oonkaan tässä viikon aikana ehtinyt puuhailemaan! Viime perjantaina oli Floran ja Dalman synttärijuhlat ja oli tosi hauskaa. Juhlat pidettiin Budan puolella Dalman kotona ja se kämppä oli ihan uskomaton. Itseasiassa se oli ensimmäinen tosi moderni asunto jossa oon käyny täällä, kattokaan ei ollu 3 metrin korkeudessa niinku näissä vanhoissa taloissa.

Viime lauantaina olis ollu bailut kylpylässä ja moni mun kaveri osallistuikin, mutta mä en voinut mennä ton tatuoinnin takia. Kuulin että ne oli parhaat bileet ikinä, joten ens kerralla munkin on ehdottomasti mentävä :D Kylpyläjuhlien sijaan oltiin pienellä porukalla keilaamassa ja se oli paljon hauskempaa ku muistin! En myöskään ollut ihan luuseri, vaikka edellisestä keilauskerrasta on varmaan yli viis vuotta.. Keilaaminen ei ollut ihan niin halpaa kuin odotin, jos nyt oikein muistan niin se oli about 5e per nenä. Hassua miten oon alkanut ajattelemaan rahaa ihan eri tavalla kuin Suomessa, täällä esimerkiks viiden euron viinipullo on jo kallis laatuviini :D eipä oo paljon ikävä Suomen hintatasoa.

Kameran asetukset hieman pielessä :D
 

Kristyna & Karolina 

 
Pakollinen kenkäkuva
Tiistaina oli taas vaihteeksi vuorossa synttäribileet, tällä kertaa sankari oli saksalainen Engin. En tosin tiedä paljonko hän täytti koska Engin ei suostu kertomaan ikäänsä :D oletan siis että hän on ikäloppu. Enginin kämpältä mentiin baariin, jossa oli ”Unlock-party”. Illan ideana oli jakaa pojille avaimet ja tytöille lukot ja sitten tehtävä oli löytää oikea pari :D olin tosi innoissani tosta ideasta koska en oo ennen kuullu moisesta, mutta saavuttiin paikalle niin myöhään ettei lukkoja tai avaimia ollu enää jäljellä, nyyh.

Oon niin onnellinen että oon täällä ja oon tutustunut näihin kaikkiin ihmisiin! :)
  

Eilen pidettiin dinner-party ja tällä kertaa pojat teki ruokaa ja tytöt juoruili olkkarissa, that’s the way I like it! :D Illallisen jälkeen pelailtiin korttia ja muita pelejä (mm. lempipelini Never have I ever..) ja sitten suunnattiin Instantiin. Se paikka oli niiiiiiiin täynnä ettei mahtunut ympäri kääntymään plus siellä oli varmaan viiskyt astetta lämmintä, mutta oli silti superhauskaa :)






Talon säännöt :D


Yks peleistä oli semmonen että jokainen kerto vuorollaan yhden lauseen, esimerkiksi "minua ei ole koskaan pidätetty" ja sitten muut valitsee jommankumman merkin sen mukaan uskooko tarinaa vai ei :D
Tänään täällä on National Holiday, en oo ihan varma mistä syystä mutta se liittyy johonkin 1800-luvun lopussa tapahtuneeseen vallankumoukseen. Kiinnostuneet googlatkoon itse lisätietoa :D Tänään en oo tehnyt koko päivänä mitään (paitsi tiskannut melkein tunnin). Illalla olis juhlat (yllätys) mutta pysyn tänään kotona ja kerään energiaa huomista varten, nimittäin huomenna lähdetään Madridiin!! Siesta & fiesta here we come!!


Kyllä kelpaa
Tätä minä teen kun olen juhlissa
Musta tuntuu, että mun englanninkielentaito on huonontunut täällä :( en tiedä miten se voi olla mahdollista, mutta teen koko ajan ihan typeriä kielioppivirheitä ja unohtelen sanoja. Esimerkiks kerran en muistanut mikä postilaatikko on englanniks :D haloooo. Mulla on teoria, että koska englanti on se kieli mitä käytän täällä 99% ajasta, sen puhuminen on helpompaa ja helpompaa, jolloin siihen ei kiinnitä niin paljoa huomiota enää eikä mieti joka lausetta tarkkaan niin tulee tehneeksi enemmän virheitä :D

Kylläpäs venähti tää postaus, piti vaan nopeasti tulla kertomaan kuulumiset :D pitäkää mulle peukkuja pystyssä että sillä aikaa kun olen Madridissa joku tulee ja korjaa meidän internetin..

2 kommenttia:

  1. BUAHAHAHAHAH nauroin useassa kohdassa aaneen, esim "Never have I ever" ja PUUTAHEINAA!!!! HAHAHAHAHAHA melkein yhta hyva kuin HUMPUUKIA!!!

    pus pus <3

    VastaaPoista