perjantai 29. kesäkuuta 2012

the end

Istun tällä hetkellä lentokoneessa jossain Puolan yläpuolella. Sekavat fiilikset, en olis halunnu lähteä mut en myöskään ihan täysin sisäistä sitä et 4 tunnin kuluttua oon Suomessa. En nyt kykene käsittelemään tätä kotiinpaluuta, joten ajattelin kirjotella mun viimesestä viikosta Budapestissä :D

Balatonilta paluun jälkeen oon viettäny käytännössä lähes joka sekunnin tän viime postauksessa mainitun ihan kivan tyypin kanssa :) Ollaan juhlittu ja kävelty ympäri Budapestiä ja istuttu Tonavan varrella ja juotu viiniä :D 

Joku vanha kuva viime viikolta keskustasta Deak-aukiolta, jonne ihmiset kokoontuvat iltaisin


Maanantaina lähettiin Sannen kanssa shoppailemaan kotiintuomisia ja mukaan tarttui mulle itellenikin jotain pientä kivaa. Illalla mentiin taas Morrisoniin, vaikka sanoin jo 3 viikkoa sitte että en sinne enää aio mennä :D Tiistaina oli jälleen kerran yks jäähyväisillallinen, keskiviikkona taas oltiin ensin Vapauden aukiolla katsomassa Espanja - Portugali -peliä ja sen jälkeen vähän bailaamassa, tällä kertaa oikeesti ihan vihoviimestä kertaa :(





Eilen torstaina taistelin koko päivän pakkaamisen kanssa, ei oo mikään maailman helpoin homma yrittää mahduttaa 5 kuukauden elämää kahteen matkalaukkuun :D Heitin pois paljon tavaraa, jätin pois jotain rumimpia vaatteita ja parit lakanat, pakkasin pari kolme kertaa uudestaan ja lopulta sain kuin sainkin suunnilleen kaiken pakattua :D 

En tiedä miten siinä onnistuin, mutta loppujen lopuks laukut jäi yhteensä 8kg painorajan alapuolelle!
Mun viimeisen illan kunniaksi sain eilen vallan päättää päivän ohjelman, ja halusin vaan hengailla jäljellä olevien kavereiden kanssa. Käytiin ensin syömässä (maailman parhaat) pizzat, jonka jälkeen mentiin istuskelemaan Tonavalle ja myöhemmin keskustaan yksille drinkeille. '

Ravintola Kaja

Vesibussilaiva


St. Stephenin basilika
Adham ja pahis-poseeraus :D
Perinteinen mojito
Tänään oli herätys klo 06.45 ja yhdeksältä lähdettiin kohti lentokenttää. Vihaan hyvästejä ja etukäteen pelkäsin että saan jonkun hysteerisen kohtauksen, mut ihan hyvin sain pidettyä itseni kasassa :D johtunee ehkä siitä etten tosiaan oo vieläkään käsittäny et oon menossa pysyvästi kotiin.


Metrossa matkalla kohti kenttää 
Lentokoneessa. On se hienoa että nykyaikana nettiin pääsee pilvien yläpuolellakin :D
Tunnin kuluttua oon Tukholmassa, siellä 2h vaihto ja siitä tunti niin oon Helsinki-Vantaalla. Älytöntä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti