tiistai 3. heinäkuuta 2012

suomessa

Oon nyt ollu kotona neljä päivää ja shokki alkaa jo vähän helpottaa. Perjantaina olin niin masentuneen sekavassa mielentilassa, että menin vaan suosiolla aikasin illalla nukkumaan ja toivoin että lauantai olis parempi päivä :D Ja olihan se, mulla oli lauantaina 22v synttärit joita juhlistin kavereiden kanssa :)

Synttäribooli

Ekat 2 päivää Suomessa suunnittelin pakoa takaisin Budapestiin, mutta päivä päivältä alan hyväksymään sen että oon nyt täällä ja sillä sipuli. Pahinta tässä on se, että viimeset 5 kuukautta oli niin täynnä kaikkia seikkailuita ja suurkaupungin elämää ja nyt oon taas täällä Vantaalla, missä kaikki on just niinku ennenkin. (Toisaalta se on kiva tunne kun ymmärtää kaiken ja tietää miten hommat toimii, tosin esim pankkiautomaatilla käyminen tuotti vähän hankaluuksia :D)

Tämän naaman näkemistä olin oottanut ja paljon!
Koko elämä Budapestissä tuntuu nyt jo niiiiin kaukaselta, vähän niinkuin unelta. En voi muuta sanoa kuin että viime lukukausi oli tähänastisen elämäni ylivoimasesti parasta aikaa, enkä vaihtais mitään pois :) Onneks, siis ONNEKS päätin alkaa kirjottamaan blogia niin täältä on sit helppo myöhemmin lukea et mitä kaikkea tänä keväänä oikeen tapahtukaan. Toinen hyvä "päiväkirja" on mun Facebookin keskusteluhistoriat, sieltä löytyy ne kaikki asiat jotka eivät blogiin asti syystä tai toisesta päässeet :D



Loppukesän ohjelmaan mulla kuuluu nyt ensimmäisenä töiden ja kämpän etsiminen Porvoosta, sitten on luvassa mm. jälleennäkeminen Porvoon lempparityttöjen kanssa, ala-asteen luokkakokous ja ainakin yhdet festarit :) Elokuun loppupuolella jatkuu koulu, viimeistä vuotta viedään. Eli kyllä se elämä taitaa vaan jatkua Budapestin jälkeenkin ja hyvä niin. 


Onneks Suomessa on sentään kesä, voin vaan kuvitella millasta olis ollu tulla tänne niistä +35 lämpötiloista keskelle talvea..hyi

Blogi hiljenee nyt tähän postaukseen, en tiedä jos tulevaisuudessa päätän aloittaa uudestaan vai en, mutta ainakaan tässä osoitteessa ei tämän jälkeen tapahdu enää mitään :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti