keskiviikko 22. toukokuuta 2013

tervehdys

Täällä ollaan taas! Blogihiljaisuus johtuu ihan siitä  että mun elämä on niin tylsää, etten nää tarpeelliseksi kirjottaa siitä tänne :D Kuvia on tullut kuitenkin jonkun verran napsittua, eli siirrytään suosiolla niihin.

Hakan se vaan opiskelee
Tilasin joku ilta vahingossa pizzan jossa oli MAISSIA?! Mikä takaisku
Hakan oli kaverinsa kanssa parvekkeella istumassa iltaa ja eräs minikokoinen toveri olis myös kovasti halunnut liittyä seuraan :(
Torstaina oltiin katsomassa Euroviisuja tollasessa yksityisessä aitiossa :D käveltiin ensin ympäriinsä etsien pubia, jossa näytetään viisuja ja loppujen lopuksi vain käveltiin tyhjännäköisiin baareihin sisälle ja röyhkeästi pyydettiin että saadaanko katsoa viisut täällä :D Kolmas kuppila tärppäsi ja paikka oli muuten täydellinen, mutta siellä tarjoiltiin vain belgialaisia erikoisoluita, jotka ei ainakaan mua voittaneet puolelleen vaan vietin seuraavan yön hirveistä vatsakivuista kärsien :( Hunajaolut ei ole ystävä.
Kaverikuva
Perjantaina lähdössä Suomi-Ruotsi -peliin, kotiin palasinkin sitten vähän apeammissa meiningeissä :D sanoin tästä kuvasta Hakanille että "hyi näyttää kuin mulla olis hirveen kokoset jalkalihakset, pitäsköhän alkaa syömään enemmän hampurilaisia" ja vastaus oli että "ei mun mielestä kyl tarvii alkaa enempää syömään.." :D en kyllä toivottavasti todellisuudessa näytä ihan tolta.




Noh, eipä siitä pelistä sen enempää. Toi kyseinen sporttibaari (nimeltään Champs) oli täynnä ruotsalaisia ja kyllä kirveli! En oo mikään fanaattinen lätkäfani, mutta kyl yleensä oon MM-kisat silleen jotenkuten seurannu ja Suomi-Ruotsi -matsithan on aina kunnon jännitysnäytelmiä.

Lauantaina lähdössä katsomaan viisufinaalia ja sen jälkeen vähän juhlimaan. Ei mennyt taas yllättäen viisut niinkuin piti, eikä ees ollut hyvä voittaja. Hmph.

Localla on täällä yksi lempireitti jota hän aina haluaisi kävellä, mutta valitettavasti hihnan toinen pää alkaa vähän kyllästyä kävelemään aina samoja katuja, joten lähdettiin vähän tutustumaan "uusiin" kortteleihin.


Tää pikku puistoalue sijaitsee keskellä rikkaita bisnes-kortteleita, ja tuossakin rakennuksessa on mm. kaksi pankkia ja Ferrarin liike.
Minäkin siellä upean elegantissa koiranulkoilutusasussani. Täällä keskustassa mä oon varmaan oikeesti ainoo ihminen joka kävelee verkkareissa ympäriinsä :D
Aamuhengailua
"No miten sä nyt ton mun annoksen noin kauas laitoit"
 Noin! Huomenna ONNEKSI saan vähän potkua elämään, lähden nimittäin Suomeen :) huraa! Palaillaan siis ens viikolla.


Ps. Oon nyt itse niin saamaton tän blogin kanssa, että jos jollain on jotain toiveita mistä kirjoittelisin niin antaa palaa vain, niitä otetaan innolla vastaan! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti