maanantai 31. maaliskuuta 2014

2 - perusmaanantai

AAMU
Mun vuorokausirytmillä aamu on ennemminkin iltapäivä, mutta tässä kuitenkin mun "aamu"pala tältä päivältä. Pitkästä aikaa oon taas alkanut syömään banaania! En tykkää syödä heti herättyäni, mutta noin tunnin jälkeen on yleensä jo hirveä nälkä. Silloinkin kun elin vielä normaalin ihmisen elämää eli lähdin aamuisin kouluun/töihin, en yleensä jättänyt aamupalaa väliin. Tosin jos väsytti hirveästi ja teki mieli nukkua vielä hetki, niin syöminen oli kyllä se mistä ensimmäisenä nipistin lisää nukkuma-aikaa..


NAAMA
Uskaltauduin tänään ulos ilman pitkähihaista, ei olisi kyllä kannattanut.



HIUKSET
En tykkää tästä hiukset-kategoriasta yhtään, ne kun on mun akilleen kantapää joiden olemassaolon yritän lähinnä unohtaa :D voisinkohan vaihtaa tän kohdan mielummin vaikka Päivän asuksi.



RUOKA
Käytiin syömässä yhdessä pizza-pasta-paikassa oopperan vieressä. Tilasin pasta carbonaran josta jaksoin syödä ehkä kolmasosan. En muuten oikeasti syö näin epäterveellisesti kuin eilen ja tänään..



TÄRKEINTÄ
Sain tänään vihdoin mun upouuden unkarilaisen pankkikortin, wohoo!



PÄIVÄ
Matkalla pankkiin harrastin vähän window shoppingia, tai oikeastaan tota Burberryn ikkunaa olen tuijotellut tässä jo useamman viikon. Mulla tulee Burberrystä lähinnä mieleen sellainen perienglantilainen tyyli ruutuhuiveineen ja trensseineen, mutta tässä kuvassa näkyvän asukokonaisuuden voisin ottaa omaan kaappiini ihan milloin vain!



ILTA
Unkarissa ei toimi Netflix (tai Spotify..), mutta sain Suomen Netflixin näkymään täällä, joten ilta menee mukavasti Pukumiehiä katsoessa.



PÄIVÄN KUVA
Mulla olis ollu tähän ihana kuva Hakanista, mutta en kuulemma saa julkaista sitä, joten tässä kuva musta ja Locasta.



KOHOKOHDAT
Kävin vihdoin ruokakaupassa, mikä on suuri saavutus mulle :D Jotenkin on aina niin ylivoimaisen 
rasittavaa lähteä ruokaostoksille, vaikka kotona jääkaappi ammottaisi tyhjyyttään.

Sain tosiaan sen uuden pankkikortin tänään, jota testasin heti ravintolassa. Annoin kortin myyjälle ja valmistauduin näpyttelemään pin-koodin, mutta hän vain näyttikin korttia kortinlukijalle ja kone alkoi heti tulostaa kuittia :o En ollut tiennyt tälläisestä uudesta systeemistä tai siitä että mun kortissa tulee olemaan tälläinen ominaisuus, wau. Tulevaisuuden teknologiaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti