keskiviikko 2. huhtikuuta 2014

4 - keskiviikkoshoppailua

AAMU
Aamulla käytiin hattuostoksilla. Yritin ehdottaa et Hakan ois ostanut ton Superman-lippiksen, mutta ei se suostunut. Jos jotakuta kiinnostaa niin toi kyseinen kauppa on nimeltään BP Shop, liikkeitä löytyy ainakin Westendistä ja osoitteesta Wesselényi utca 24.


PÄIVÄ
Hattukaupoilta lähdettiin eri teille, Hakan meni kirjastoon opiskelemaan ja mä päätin käydä vähän kaupoilla pitkästä aikaa, ihan vain katselemassa.. :D Tykkään kaikista eniten shoppailla yksikseni koska saan mennä omassa tahdissani ja pohtia ostoksiani just niin kauan kuin huvittaa.

Deichmannista meinasin ostaa nämä korkkarit, mutta totesin sitten etten kyllä välttämättä just nyt tarvii yhtäkään uutta kenkäparia :D


NAAMA
Tässä oikein reaaliaikainen naamakuva jonka otin noin viisi minuuttia sitten.


HIUKSET
Samalla tavalla hiukset kuin eilenkin, tän monimutkasemmiks mun "kampaukset" ei sitten meekkään :D Oon vuonna 2014 suoristanut hiukset tasan kerran, edellisistä kiharoista ei ole mitään muistikuvaa. Wash&go -meininki on mun juttu!


RUOKA
Kanaa ja riisiä, tosi minämäinen ateria. Oon ihan rakastunut turkkilaiseen riisiin ja ruinaan aina Hakania tekemään sitä. Tai no toi itse riisihän on ihan tavallista, mutta supersalainen valmistusmetodi tulee Turkista.


TÄRKEINTÄ
Ostin maxihameen! Toi on kokoa S ja sain hilata sen melkein kainaloihin asti että sain sen sopivan pituiseksi, en tiedä onko mulla sitten jotenkin tosi lyhyet jalat kun muuten oon kyllä ihan normaalipituinen :D Tai sitten näille unkarilaisille hujopeille valmistetaan vaatteet jossain ihan omassa mittakaavassaan. En malta oottaa kunnon kesäilmoja että pääsen pitämään kaikkia ihania hameita ja sandaaleja! Tän kuun lopussa täällä saattaa ihan hyvinkin olla jo 30 asteen helle, ainakin mitä paria edellistä vuotta muistelee.


ILTA
Olen lähdössä tiistaina Suomeen ja matkustan pelkillä käsimatkatavaroilla, joten illemmalla kävin DM:ssä ostamassa matkakokoisia rasvoja ja muita tarpeellisia juttuja. DM on suunnilleen mun lempikauppa täällä, en ikinä pääse sieltä ulos ostamatta jotain ylimääräistä :D Tällä kertaa noiden matkajuttujen lisäksi jotenkin päädyin ostamaan myös kasvoveden ja päivävoiteen, niistä kun oli niin hyvä tarjous......


PÄIVÄN KUVA
Kävelin päivällä tän Dohany-kadun synagogan ohi, kyseessähän on siis maailman toiseksi suurin synagoga (suurin on New Yorkissa).


KOHOKOHDAT
Kuuntelen aina musiikkia puhelimesta kun olen Locan kanssa ulkona, tai jos matkustan tai olen muuten vain yksin kävelemässä paikasta A paikkaan B. Eilen sitten mun kuulokkeet meni rikki, mikä ärsytti tosi paljon koska en oo käyttänyt niitä kuin reilut puol vuotta. Tänään kysyin Hakanilta et voidaanko mennä Mediamarktiin kuulokeostoksille, koska oikeasti tarvitsen niitä päivittäin, mutta sainkin Hakanilta ihkauudet kaapissa lojuneet Applen kuulokkeet tilalle, jee!
Kävin tänään läpi suunnilleen kaikki vaatekaupat, mutta mistään ei oikein löytynyt mitään kivaa, mikä on aina lompakon kannalta hyvä asia :D Ainoa juttu mikä jäi kaihertamaan mieltä on yksi Guccin hajuvesi, josta mulla on kotona sellainen pieni näytepaketti. Harmi vaan että se on ihan liian kallis mun budjetille yhyy.
Ostin ton hameen ja niiden DM:n juttujen lisäksi muutamat korvikset ja ihanan rannekorun ja hiusnipsuja ja uuden luomivärin! Ihan pikkujuttuja mutta etenkin tosta rannekorusta oon tosi onnellinen.

2 kommenttia:

  1. pilahvi (pilav) on kyllä herkkua vaikkei kovin terveellistä :/ oletko muuten ajatellut turkkia opiskella?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo eihän se mitään terveysruokaa oo, ja varmaan siks just niin hyvänmakuista :D ja oon turkin opiskelua miettinyt, mutta luulen että niin kauan kuin asutaan täällä Unkarissa niin unkarin kieli menee etusijalle. Tai siltä ainakin tuntuu nyt, voihan se mieli muuttua vaikka huomenna :)

      Poista